Arkadaşlar şu anda bazı vitamin eksikliklerinden dolayı hastanede yatış yapmaktayım aynı zamanda altı hafta altı günlük hamileyim bugün sabah 12’den bu yana kahverengi tarzında lekelerim oldu sonra kadın doğum doktoruna gönderdiler beni bebeğin kalp atışlarını duyduk Bebek’te bir sıkıntı yok ama her ihtimale karşı progestan başlayalım dedi akşam altı gibi 200 mg aldım ağız yoluyla bir de sabah altıda 200 mg alırsın demiş doktorum bu durumu yaşayan var mı yerleşme kanaması mıdır yoksa düşük riski var mıdır yerleşme kanaması için biraz geç değil mi sonuçta bebeğin artık kalbi atıyor yerine yerleşmiş durumda hemen hemen yedi haftalık Çok korkuyorum lütfen bana yardım edin