Bugun 35+3 günlük doktor kontrolüm vardı doğum pozisyonunu almamış miniğim bu yüzden çatı muayenesi yapılmadı haftaya tekrar gel dedi doktorum doğum pozisyonunu almazsa sezeryan tarihi vereceğiz dedi ilk gebeliğim sezeryandan cok korkuyorum dönmesi için yapabilceğim bir şey var mı , sezeryan olursa sezeryan olanlar tavsiye verebilir mi yanıma ne almam gerektiği, nasıl bi süreç işlediğini ve genel anestezi mi epidural mi hangisini öneriyorsunuz ? İlk gebeliğim panik atağım da var iyice korktum tavsiyelerinizi bekliyorum