Ecmgn bez yeni doğanda cok da bence farketmiyor uygun bulduğunu bilindik markalardan al ben sleepy ve prima stokladım
İlk sleep kullandım baktım ki sızdırıyor sonra primayı kullandım baktım o da sızdırıyor göbek bağına değmemesi icin hafif bağladığım icin ve sık sık değiştirmediğim icin olduğunu anladım 7 günlük anneyim 😂 o yüzden cok da markaya bakma saat eğer bebeğin emerse 3-4 saatte bir değiştiriyorsun