ladystark Merhaba 60*120 beşik aldık ama icine henüz yatak almadık. Kullandığınız yada güvendiğiniz yatak önerilerinizi bekliyorum teşekkür ederim simdiden 😊
Busoo ladystark ilk 6 ay reflü yatağı kullanacağım beşik aldığımda sünger yatağı var onu yapay diye kullanmayacağım ve yünden yaptırıyorum kaz tüyü falan sakın kullanmayın koyun yününü öneriyorlar
Deletedmom627372 ladystark bende yatak alicam ama güvenilir bişi arıyorum 2 yaşında oğlum yün yatakta yattı ama altını üstüne çevirirken bı tuhaf oluyo topaklaniyo bazen sıkıntı yani
Seyma_ck ladystark ben yatak almadan araştırmıştım ilk bir kaç yıl yumuşak olmayan bir süngerde yatırmak daha sağlıklı diye okumuştum o yüzden e bebek baby plus sünger yatak aldık
Eda4119 ladystark ben kayınvalideme yün döşek yaptırıyorum daha rahat olur diye üstüne zaten ince sünger gibi bişey var kendisinden
Busoo Deletedmom627372 çok kalın mı yaptın? Bidaha yaptırırsan aralarını da diktir topaklanamasın ya da kendin ortalarından geçirilecek iğneyi
Ysgl26 E bebekten aldım ben. Biraz daha sert olan sünger yatakları öneriyolar. Yumuşak yatak almayın diye ısrarla uyardılar bebeğin omurga gelişimi için özellikle. Reflü yatağı almadım şimdilik..inşallah gerek olmaz
5Yasemin_ ladystark bebeğim doğmadığı için henüz kullanmadık ama ben omurga desteğinin önemli olduğunu düşünürek yataş miniden aldım 0-2 yaş arası yüzü farklı 2 yaştan sonra diğer yüzünü çevirip kullanıyorsun şeklinde. Belki sizede fikir olır. Bol uykuları olsun bebişlerimizin☺️🥰