Merhaba sevgili anneler 🤗 bir ay önce normal doğum yaptım baya bir dikisim vardı iyi bakmya çalıştım herhangi bir kanama ya da açılma olmadı ama dikişlerim acısı hiç geçmiyor ayakta durdugumda oturdugumda acıyor batma hissi oluyor acaba sizler de aynı durumu yaşayan oldu mu acısı tamamen ne zaman geçiyor eskisi gibi sağlıklı olabiliyor muyuz sanki artık hep böyle kalacakmisim gibi hissediyorum eşimi de yanıma yaklastiramayacagim bu gidişle zaten iki ay düşünmüyorum ama bu acıyla ilgili tecrübelerinizi merak ediyorum 😇🌸