Pepecura benimde 5 Nisan adet tarihim ama bende belirti falan yokk goguslerim siserdii şimdi sismemis ağrı yokk eeken gebelik testi yaptım negatif acaba gecikince cikarmi testler pozitif ben bilmem cok kararsızım dun test verdim 0 cikmis normalde 1.20 çıkardı sasirdim