Ben çok test yaptım ama hiç silik çizgi görmedim gebe olduğum teste kadar ki onda da çok silikti ama hemen hamileyim dedim çünkü hiç daha önce ne kuruma çizgisi oldu ne yanlış test. Hamile olduğum ay adetime 6 gün kala erken gebelik yaptım çizginin yeri bile yoktu hayalet falan bile sonra iki gün kala yine yaptım ve çok silik bir çizgi oldu ertesi gün kan verdim 245di beta