Sdadmr 38/ 4 bugun ve kasık ağrım ve vajına agrım cok baskın dogum mu başlıyor acaba ? Ayrıca dogum nasıl baslıyor ve hıssedılıyor
Sblbngl Sdadmr aynıyız canım benimde kasık ağrım coktu bu arada kasık ağrısı doğum belirtisiymiş acile gidince öğrendim nstye bağladılar ve sancı cıkmadı 😂😂 alltan muayene etti acılma yok dedi eve yolladıılr. Bende sizin gibi durumdayım ama bekliyorum
Sdadmr Sblbngl bebek kanalda demişti doktor bugun cok keskin agrılarım var bende nst gıdıyım ozaman 🥰
Papatyaytt Sdadmr bebek kaçıncı haftada kanala girmiş canm bide acaba kanala girdikten sonra nekadar bekliyor dogum için