Egedeniz Merhaba aranızda cebeci hastanesinde sezeryan doğum yapan varmı?Kaçıncı haftada doğuma alıyorlar sancı yada açılma olması zorunda mı? Birde dikişler yapıştırma mı? Teşekkürler yanıtlayacak olanlara 😊