Tospikkkk Kızlar kan sulandırıcı iğne kullanıyorum doktorum karından vurma bebek büyük demisti eşimde koldan vuruyordu ama eşimle tartıştık bacaktan vuruluyormu bu iğne vuran varmı
Merveee34 Tospikkkk bunu hangi doktor söyledi ilk defa duydum . Tıbbı genetik -Hematoloji ve kadın doğum doktorum karından yapılmasının hiçbir zararı olmadığını söyledi . 9.aya kadar karından yaptım . En kolay ve acısız karın bölgesi . Bir kere bacaktan yapmıştım mahvetti beni
birmelekannesi0 Tospikkkk valla ben küs olsamda getiriyorum iğneyi vurur musun diyorum vuruyor bizim için değil bebek için vurmalılar sizde deneyin çocuğunuzun sağlığı önemli
Tospikkkk birmelekannesi0 ben vur dedikten sonra mecbur vurmaya ama çoğu zaman erken uyuyo ve ben gece 12 de vuruluyorum ignemi sinirleniyorum uykudan uyanınca da gergin oluyor vurayimda bitsin derdinde benimde canım çok acıyor hatta vurduğu yer 3 gün aciyo yani o yüzden de kendim vurulmak istiyorum buda biraz bahane oldu bana
birmelekannesi0 Tospikkkk havasını alın isterseniz öyle çok can yanmıyor Ben ilk zamanlar öğlen vurulurdum sonra akşam vurmaya başladık sizde saatinizi erkene alabilirsiniz doktorunuz tabi o saatte vurulun demediyse
serapinci Tospikkkk diz kapağımdan 5 parmak yukarısina vuruyorum yan taraflara öyle bazen açıyordu bazen acimiyordu acımayan yeri bulunca oralara yaptım hep