denizasigi yani sıradısı ağrılar ihmal edilmememli. Geçer die beklemeden.. ben geçer die bekledm. Kanamada yoktu. Akşamına artık dayanamadm dr a gittim.kanama alanı var dedi. İğne yaptı gönderdi bi kaç saat sonrası dehşet kanama ile düştü.ondan ihmal etmemek lazm. Haa sağlıjsız bebek düşüo.insan üzülüo ama moral bozmaya gerek yok.