Nurdan11_ henüz toplamadım canım cok zor geçti ameliyatım. İkiz oldugu için karnım cok acıdı dikiş ten cok karın acısı çekiyorum. Epidural oldum evet 🤗yürümeye çalıştım hastanede cok zordu kalkamadım evde suan iyiyim. Karnım çok şiş hala Hamile gibi o da zamanla gecermiş birde ayaklarım asırı şişti arı sokmuş gibi ödem oldu