BeyazPapatyam Merhabalar, 30+3 haftalık gebeyim. 2-3 gün önce bebeğim gayet hareketliydi. 2 gündür hareketlerinde azalma var. Bu durumu yaşayan var mı? Teşekkürler 😪😪
Merve234 BeyazPapatyam 28 haftaligim benimde aynı şekilde azalma oldu hareketlerde. Ama herkes normal diyor. Bende tedirgin oluyorum açıkçası.
tazebiranne_hg04 BeyazPapatyam yemek yedikten sonra sola yatın ve bebeğinizin hareketlerine bakın yarım saatte 9-10 kez hareket ediyorsa hiç bir sorun yoktur 🌸
Handeasel BeyazPapatyam canım bende 30+1im benimde çocuğun hareketleri çok azaldı bugün kontrol vardı doktor normal dedi bebekde şükür sıkıntı yok herşey yolunda hiç hareket etmediği zamanlarda 2. 3 gün ozaman tedirgin olmalısın
BeyazPapatyam Merve234 evet ben aşırı tedirginim. Şu an uzandım şükür biraz daha iyi ama insan stres yapıyor 😪
BeyazPapatyam tazebiranne_hg04 9-10 kere hareket ediyor 🙈 daha çok hareketliydi ama işte azalınca korktum
Nurrab MirayveAnnesi22 endişelenmeyin daha erken yani ben 19un sonlarında hissetmeye başladım inşAllah kısa süre içerisinde hissedersiniz minik bebeğinizi ☺️
Annekuzusu_Ayaz BeyazPapatyam maalesef öyle ama elden bişeyde gelmiyoki bugün mesela çok az hareket etti
Eminedmr BeyazPapatyam benimde 31+3 2 gundur cok az hareket ediyor normal gun icinde 10 kez hareket ediyorsa korkulcak bisey yok diyolar
Ebru021 nilly doktorum bana bebek hareketlerine dikkat etmemi soyledi senin haftandayken ve günde 12 saatte 10 hareket hissetmen lazım canım doktorum soyledi