Bende çok korkardim kesiden dikişten falan ama iki iğne yaptığını gördüm tamamen uyuşuyor hissetmiyor insan sayısını bilmiyorum ama bence bir sürü de dikisim oldu hiç bişey hissetmedim ama uyuşukluk geçtikten sonra açıyor o ayrı onda da bı parol verdiler geçti çok cabukta iyileştim