Kubraaatmr Kalca kemigim öyle ağrıyor ki. Kemiklerimi hissediyorum resmen. Sanki ortadan ikiye ayrılıyor. Yurutus yaaptigimda yoruldugmsa daha çok artıyor. Sizlerde de var mı ? İyi gelen birşey var mı
GebeHanim_ Kubraaatmr şey mi tutuluyo birden kaliyosun öyle bende de var sanırım ani hareket ve çok ayakta kalmaktan oluyo Yorgunluktan
Yaseminf Kubraaatmr sizin kac hafta bilemiyorum ama benim 22 once geçen hafta diz ağrım vardı çok yurumustum birkaç gün. sonra 2 gün yürüyüş yapmadım dinlendim geçti şimdi de yine yürüdükçe kalcaam ağrıyor aynı dert bende de var kilo aldım diye sanırım bir de hormonlardan dolayı eklemler gevsiyormus dinlenince gecen birsey
Usenmezz99 Kubraaatmr benim de kabırga ağrım var deli gibi ayakta durmakta zorluk çekiyorum resmen uzanmadığım müddetçe geçmiyo
Mervekck Kubraaatmr ya benimde öyle inanki sol kalcama sanki biri sis yada iğne batırıp kıvırıyor gibi ağrıyor ve yurutmuyo resmen topalliyom
Kubraaatmr GebeHanim_ ya tutulmak gibi değil. Bilgisgin böyle belim değil ama kemiğim ağrıyor. Yataktan kalkarken sağa sola dönerken sızlıyor. Ve genelde sol tarafta oluyor. İlk gebeligimde de oluyordu ama bu kadar çok değildi.
Mercimek2 Kubraaatmr 36+1 iz malesef bizdede durum aynı bazen ağrısına uyanıyorum ayaklarım şişiyor bi yastık koyup yukarı dikeyim diyorum kalça ağrısından ayaklarımı dikemiyorum