Denizvegokyuzu Aslimcaa Bebek yağı vazelin zeytinyaği kantaron yağı kullanmadığım ürün kalmadı sonuç çatlak patlak oldum 😅😅🤦🏻♀️
Ccaannsseell Aslimcaa bende bebe yağı kullanıyorum ama malesef ki 33. Haftamda birden göbeğimde çatlaklar oluştu 😟
alonee Aslimcaa bio oil aldım ama çatlayacaksa istediğini kullan çatlıyormuş. Annem teyzem hiç çatlamamış umarım bende öyle olur
Aysem- Aslimcaa Ne kadar ürün kullanırsan kullan çatlıcaksan çatlıyorsun🎈34.haftama kadar hergün kremlendim sonuç hüsran kaşımamaya çalışın en azından çoğalmaz 🤭😂😂
092022anne Ben yaklaşık 1 aydır kullanıyorum çok güzel nemlendiriyor birde lierac kremim var ama ondan daha güzel nemlendiriyor günde 1 sürsem bile etkili
Denizvegokyuzu Aslimcaa onu da kullandım 🤦🏻♀️ Malesef cilt meselesi cildin çatlamaya elverişli ise her türlü çatlıyor. Gebelik sürecinden önce ergenlikte dahi çatlak olusmamisti 🤦🏻♀️ Bu kadar çok Catlayinca şok oldum 🙄😕 Umarım etkisini görürsün sen 👍🏻🤲🏻