Arkadaslar 2. Doğumum ilk özelde olmustu doktorum cesaret vermişti bu sefer devlet de ve nöbetçi hekim gircekmiş çok korkuyorum vücudum da kasıntı böyle bişeyler çıkmaya başladı doğum korkusundan olur diyorlar kızımın adını Eslem koyduk bu arada
Eniştem dalga gecti Eslem ve beslem diye şarkı varmış onu açıp kahkahalar attı sinirlerim çok bozuldu biz isim seçemedik bi tane danışa birsürü isim yazdık ve oğlumuza çektirdik oda Eslem çıktı ben gayet sevdim ismini de sizce kötü mü doğumdan kızımın adına geçtim 😁😁😅hoş görün