Byztrkravc Tansiyondan dolayı 37 de alcam en geç dedi doktorum 37 de doğum yapanlar bebekler kaç kilo doğdu sütünüz hemen geldi mi yardımcı olur musunuz ☹️
Ceymir Byztrkravc üstte kalsın bemde tansiyon hastasıyım ama doktorum 38olmadan almam diyo aşirı yükselmediği müddetçe tansiyonun dedi. Ama ben 37de alsın isterdim. Günde 4tane tansiyon ilacı kullanıyorum
alcang Byztrkravc ben 36+6 da doğum yaptım ikinci bebeğime ama tansiyondan dolayı değildi 3600 doğdu kuvöze girmedi
elisamelisa101 Byztrkravc ben gelişim geriliginden 37 haftada doğum yaptım kızım 1800kg doğdu 1 hafta kuvezfe yattı hiç korkmayın kilosu falan da iyi hersey çok güzel olur umarım
Ceymir Byztrkravc bende bugun gittim 34haftayım 2500 benimde. Tansiyonum küçüğü 9 9buçukta şimdilik 4hapa rağmen böyle gitse de almam dedi 37de küveze girebilir dedi şaşirdim açıkçası
Byztrkravc Ceymir bende sordum girer mi diye büyük ihtimal girmez sokmam dedi tansiyon daha çok sıkıntı bence başka doktora da görünün derim nolur nolmaz
Ceymir Her hafta kontrole gidecem artık. Ama kızımı 33haftalik doğurmuştum tansiyon yüzünden süt geliyor korkmayın bol Bı sağin rezene ve hoşaf yapıp için
Byztrkravc elisamelisa101 şimdi iyi mi canımm teşekkür ederim 🙏🏽 ♥️İnşallah hayırlısı olsun hakkımızda
Elvanguzel Byztrkravc ben 34 ve 36.haftalarda doğum yaptım erken doğum oldu ve doğal normal doğum yaptırdı doktorum sancılarım da olduğu için tabiki hemen sütüm geldi