Krcaaa canım sanırım bu ilaç lekelenmelere sebep oluyormuş kist varsa çünkü benim de kistim var basit kistmiş ve küçük onun içinde mi bu ilacı verdi bilmiyorum ama yerleşme kanamasıda olabilir araştırdığıma göre birde ilacı kullandıktan sonra adet olunmazsa gebe olabilirmişiz