Arkadaşlar ben cumartesi günü (ayın 2 sinde) yumurtlama gordum, ama cuma dann beri degerlendiriyorum.
Cuma cumartesi pazar değerlendirdim ama bugün boşluk bırakmak istiyorum bu engeller mi gebeliği, yarın tekrar degerlendiricez.
Bu arada pazar çatlama oldu