Gebelik şekeri çıkıp da insülin kullanan arkadaşlar, insülinler için rapor çıkardınız mı acaba? Rapor olmayınca sigorta karşılamıyormuş sanırım ve yüksek bir meblağ tutuyormuş eczane çalışanı öyle söyledi bana. Başına gelen var nasıl bir yol izlediniz acaba