Kızlar bugün 27. Haftamıza girdik ve vajinamda bıçak saplanır gibi hissediyorum bebeğimin hareketleri de aşağıda gibi baş pozisyonundaydı 18. Haftadan beri. Çok yoğun sarı akıntım var fitil kullandım geçmedi acaba mantardan falan mı yoksa bebekle mi alakalıdır haşayan var mı bu haftalarda 2 3 gündür çkk iş yaptım kanamam falan yok ama korkuyorum. Acilimizde ultrason yok merkez hastane uzak yarın öğleden sonraya randevu bulabildim korkuyorum da açılma yada bebeğin kanala girmesi gibi birşey olabilir mi diye 😔😔😔