papatya56 Sabah saglık ocağında kan verdim 3.45 çıktı gecen ay 2.65 çıkmıstı çok mu yüksek çarşamba gunu doktoruma gostercem
papatya56 Ecoli28 Gostercem canım doktoruma gecen ay 2.62 çıktı sağlık ocağında kanlar beklediği için yüksek çıkıyo diyorlar doğru mu bilmiyorum 33 haftalıgım
papatya56 Ecoli28 Geçen ay 3.45 çıktı iki gun sonra tekrar verdim 2.65 çıktı ikisinide sağlık ocağında verdim
DenizDnz- papatya56 benim hamileliğimin ilk ayında 1.66 değerdi şuan 27 haftalık olduk bu zamana kdr da hep 0.55 de T3 de 3.28 falan normal mi sizce