Dammy Kızlar merak ediyorum benim gibi miyomu olup da gebelikte büyüyen ve ağrılı geçirenler var mı? Varsa bu ağrı ne zaman geçer? Bebek büyüdükçe agrı artar mi? 21 haftalığız suanda. 10.haftadan beri miyom ağrısı yaşıyorum. Çevremde hiç gebelikte bu sorunları yaşayan da yok.
Ipekkarakus0 Dammy bende hamile kaldıktan sonra öğrendim ama doktor çok küçük hiçbir sıkıntı olmaz dedi 2.5cm ağrı yaşamadım büyüdümü bilmiyorum hiç
NslhnAltun5580 Dammy bugün ikili test için doktor ultrason baktı ve 5cm miyomum var büyüme vs yok tabi riskleri var dedi ağrı yapar dedi daha kötüsünden korusun Rabbim 🤲🏻😞
ElifT816 Benim de bir tane myomum varmış hamile kalmadan evvel. Büyüyüp büyümediği görünmüyor. Doktor açınca bakarız. Alınabilecek birşey ise alırız dedi. Bazıları da doğumdan sonra küçültüp yok oluyor dedi
Dammy Ipekkarakus0 ElifT816 Benim gebelik öncesi 2,3 cm di. Gebelikle 8cm oldu büyüdü. Ağrılı ve sancılı geçiyor. Umarım sizler benim gibi sorunlar yasamadan geçirirsiniz bu süreci.
Dilarayldrmm Ben fena yaşadım onu. 4.5 cmdi 7 cm oldu büyüdü. Ağrılardan acile gidiyordum serum ağrı kesici ancak geçiyordu. Son 2 aydır ağrım olmadı sadece. 32ye giriyorum.
Dammy Dilarayldrmm Ah suanda yaşadığım günleri anlattınız. Hastanede yattım birkaç gün. Acildeki serumlar da fayda etmiyor. Allah yardımcımız olsun. Az kalmış sizin, sağlıkla doğar insallah bebislerimiz.
Dammy aytacmika Çok şükür atlatmışsınız zor günleri. Bebek büyüdükçe tekme dönme hareketlerinde miyomu etkiliyor mu onu merak ediyorum suanda zaten agri yapıyor bir de bebek miyomu sıkıştırırsa nasıl olur düşünmeden edemiyorum
Fztan aytacmika kabizlik siskinlik yasadiniz mi? Ben de de miyom var yemek yiyince iyice bomba oluyorum
Dammy NslhnAltun5580 İkili test yaptırdığına göre 12 haftalıksın canım şimdiye kadar büyümediyse artık büyümez benim ilk aydan başladı büyümeye. Hem herkesin aynı olmuyor kötü düşünme, bazı milyonları doktorlar bile farketmiyor doğumda görülüyormuş. Allah kolaylıkla geçirmeyi nasip etsin ağrısız, sıkıntısız insallah.
Dilarayldrmm Dammy Ay çok zor ya. Doğum sancısı yaşamadım ama böyle bir şeydir herhalde diyordum ağlıyordum artık ağrıdan. Yürüyemediğimi biliyorum ayağımı kaldıramadığımı dönmediğini filan. Doktorum son aylarda rahatlama olur demişti. Dediği gibi de oldu. Miyomun yerine göre değişiyor ağrı filan. İnşallah geçer sizin de mecbur sabredeceksiniz 😔
Dammy Fztan yemek sonrası özellikle gaz vb olursa agri çok artıyor benim gözlemlediğim kadarıyla. Magnezyum kullanıyorum bunun icin. Fayda eder diye söylenen her ihtimali değerlendirmekten başka çarem de yok ne yazık ki.
Aryaaydmr Fztan bende de miyom var en son 3cm birisi de 5 cm di benim de ağrı yapıyor özellikle soğuğa dikkat et dedi doktorum bana
Fztan Bende de miyom var hemde ameliyat oldum tekrwr etti. Miyomlu hamilelik zormus, en onemlisi yatarak gecirmek.ayakta kalmak sikinti,benkm total 13 cm falan
Dammy Fztan kesinlikle haklısınız ayakta kalmak artırıyor ağrıyı. Ben de raporluyum çalışamıyorum malesef. Sağlıkla doğar inşallah bebislerimiz. Bu kadar ağrı ve zorlukla geçiriyoruz gebeliği sadece onlar iyi olsun diye…
Aysen62 Bendede 8 cm miyom var bazen bicak sapmasi gibi agri yapiyor. Doktor eger buyurse sezeryan dogum yapilacagini soyledi. Cunku yasadigim ulkede kolay kolay sezeryan yapmiyorlar her zaman normal dogum yapabiliyosun 🤷♀️😕
Dammy Aysen62 Bıçak saplamasi şikayeti ile kaç kez acile gittim kıvranarak… Allah’ım bize de bebeklerimize de sağlık güç kuvvet versin. Anneliğin zorluğunu daha şimdiden tecrübe ediyoruz. Kaç haftalıksın bu arada canım? 24. Haftadan sonra geçer agri diyordu doktorum.
Dammy Dilarayldrmm Benim doktorum da geçecek elbet dedi ama ne zaman nasıl geçecek bilmiyorum. Mecburen sabrediyorum bebeğim icin. Allah sağlıkla dogmalarını nasip etsin inşallah.