Rukiye05 antibiyotik kullanmasanız da bol su tüketerek düzeltebiliyor idrar yolu enfeksiyonu ama enfeksiyon tedavisini ihmal etmemek lazım özellikle gebelikte..ilk reçeteyi alamayınca sağlık ocağında yeniden yazdırıp da alabilirdiniz antibiyotiği..neyse ki düzelmiş enfeksiyonunuz kendiliğinden..son tahlilinizde pek bi sıkıntı kalmamış rahat olun