Kızlar merhaba ben 7 haftalık hamileyim geçen hafta doktora gittim kahverengi lekelenmelerim geldiği için bir sorun olmadığını söyleyip gönderdiler progesteron kullanıyorum sabah akşam bir tane vajinal Bir tane de ağzdan alıyorum ve oksapar iğnesi kullanıyorum bir haftadır kahverengi lekelenmelerim geçmedi bugün de baktığında siyah renge dönmüş açıkçası korktum öyle bir şey başına gelen varmı ve bu benim üç gebeliğim iki tane de kürtajın var kalbi durduğu için bebeklerimi kaybettim