nisamom_ Malesef kimyasal gebelik. Benimde ilk gebeliğim kimyasal gebelikti. Öğrenmemle kanamamın başlaması ve değerlerimin düşmesi bir oldu. Sevincim kursağımda kalmıştı; derkennn… 1 ay sonrasında tekrar hamile kaldım. Çok kez duymuştum kimyasal gebelik sonrası 1-2 ay sonra gebelik tekrardan oluşuyo diye. Vücut kendini sağlıklı gebeliğe hazırlıyomuş. Üzülmeyin, en kısa zamanda Allahın izniyle tekrar gebe kalırsınız. Dua edin, stres yapmayın, plan yapmayın, akışına bırakın 😊