Ilk doğumum belden uyuşturmaydı hiç hissetmedim bile yaptıklarını belden iğne vurmuşlar ben otururken yatabilirsin bitti dediklerinde iğne vurmayacakmısınız demiştim çoktan yaptık bile demişti korkmanıza gerek yok bence hepiniz sağlıkla kucağımiza alırsınız inşallah bebisleri;))