Öncelikle merhaba hanımlar
Benim sizden ricam bilgisi olanlar lütfen umudum olun. Yaşım 28 ve 97 kg mım pcos teşhisi 7 sene oldu 2 senelik evliyim ve benim pcos haricinde bir problemim yok eşimde de çok şükür bi problem yok soruma gelirsek ben 23 martta aşılama yapıldı gonalf ve gynapol kullandım birde ovitrelle çatlatma iğnesi 1 nisanda gül kurusu gibi bi akıntım oldu 2 nisanda kahverengi şeklinde lekelenmem oldu 3 ve 4 nisan da normal adet gibi geldi doktorum hcg yapalım dedi ama şuan gitmekte kararsızım kasık ağrım var 25 marttan beri sol kasığım ağrıyor mide bulantım var psikolojik olabilir mi yoksa gebelik mi teşekkür ederim