btl_hncr3 9 haftalık hamileyim ve aşırı derecede mide bulantım var ne yersem tekrar çıkarıyorum bu durumu hafifletmek için önerisi olan varmi
esraalmdroglu1 btl_hncr3 4. Ayıma kadar ben de öyleydim bulantı ilacı kullandım ona rağmen arada bir çıkarıyordum yediklerimi ama kullanmadan öncesine göre çok çok iyiydim tabi
Esrahazen1 btl_hncr3 canım ben 33. Haftadayım hala ara ara midem bulanıyor ama işk aylardaki gibi değil 🙏 prilam ve zofer ilacı verdi doktor onlar iyi geldi bana baya hafifletti mide bulantılarımı
Fnd92 btl_hncr3 bende 9.haftadayım prilam kullanıyorum ama sürekli çıkarıyorum 🥺😪 artık ıkı uc gündür dayanamıyorum
Sevil5513 Bana hiçbir şey iyi gelmiyor anlık hafifliyor sonra tekrar limon biraz hafifletiyor 12. Haftayim
Esrahazen1 Fnd92 serum verdiler mi hiç o bir iki gün idare ediyo en azından bişeyler yiyebiliyosun o süre içerisinde
Fnd92 Esrahazen1 hayır hiç serum yemedim şikayet etmek istemiyorum hamdolsun ama cidden dayanamıyorum hastalığa döndü hamilelik
Esrahazen1 Fnd92 bi doktoruna yaz olmadı bana serum veriyolardı ilk başta su bile içemiyodum ilaca 3. Ayda başladım yanlış hatırlamıyosam
siriniko2511 Doktorunuza sorarak zofer alabilirsiniz. Biraz ağır bir ilaç ama. Günde 1 taneye izin veriyorlar
Deletedmom627372 btl_hncr3 prilam icmedigim gün hem bulantidan ölüyorum hemde kusmaktan bı hal oluyorum hatta bugün unutmuşum içmeyi sabah kahvaltıdan sonra mutlaka içerdim hem bulantım arttı hemde kusma başladı ben sakız da cigniyorum bazen
Mrvsyrk Çok az çok az ekmek yiyordum suyla başka türlü boğazımdan geçmiyor zaten hiçbir şey bi de yoğurt yemeye çalışıyorum