Srsdrs ben iki gün önce 32de hallettim bı gün bı abla geldi yaptı bugün de halılar geldi yıkamadan eşimle bı silip serdik.. bana da herkes erken dedi ama erken doğum riskim var o olmasa bile yine bu hafta yaptirirdim çünkü inanılmaz aklımdaydı gece yatıyorum beynim basliyor ev pis nasıl olacak.. yemek yiyorum aklımda evin temizliği artık psikolojim bozulmuştu evi pis görüyorum yapamıyorum da iyice pimpiriklenmistim iyi oldu