Otuzuncu haftadayım ve oruç için deneyeyim kendimi dedim. Açlık susuzluk falan yok gayet rahat geçiyor ama mide boş kaldığı için asit oluyor ve yemek borusunu çok kötü yakıyor. Ne yapsam bilemiyorum tutmak da istiyorum. Bu durumu yaşayan ya da doktora soran var mı??? Yatmadan alınabilecek mide ilacı falan işe yarar mı?