Melisanazlm Merhaba kızlar sezeryan olacağım ve çok korkuyorum sezeryandan sonra nasıl bi yol izlediniz ne kadar sürede topladınız kendinizi neler kullandınız ?
Deniz2961 Melisanazlm ağır vs kaldrma ama.dikislsem.var dünde sürekli yatma canım bol.sivi tüket sık sık yürü
Ecemselmaarslan Melisanazlm ağır kaldırma kendini koru ayaklarını üşütme korkacak bisey yok canım benim çok azdır ben bile atlattım ilk kızımda
Kumsallina95 Melisanazlm 2. Sezeryanimi oldum 41 gün önce ilkinde korkudan hep yattım bilmiyordum hep ağrım oldu ama ikincide bol bol yürüdüm ve bol su içtim 3. Gün her işimi yaptım hiç sezeryan olmamış gibiyim yatma bol yürü hiç korkma
Mdjdjdks Melisanazlm Canım ben 20gün önce sezeryan oldum 3gün zorluğu var sonra toparlanıyorsun sakın üşütme bol bol yürü ve sıvı tüket