Zehragniken Fenciz Valla çok memnunum severek de kullanıyorum. Çok beğenerek almıştım 1.5 sene önce. Ben gardolabını kapalı tercih ettim. Herseyiyle çok kip Bi yatak odası 😍😍
Turkolog12 Fenciz amin inşallah bence istikbalin en güzel takımı tabii herkesin zevki farklı da sade ve şık ❤️😅
Zanaservan taninmayananne canım googleden img yükle diyon sonra oraya fotoğraf yükle diyor seçiyorsun fotoğrafını aşağıda iki tane kopyala var ilki değil ikincisine yani en aşağıdaki kopyalayı basacaksın sonra buraya yapıştıracaksın