BusraAltiok bide genelikle risk olsada olmasada sıvı alınmasını söylüyorlar ordakiler kendi kulağımla duydum hemşire demişti hastaya riskli deriz bebek sağlam olur düşük risk deriz bebek down olur eşinle konuş sıvı aldirmak istersen aldir dediler ki benimde ikili testim düşük dedi asistan doktor ultrason da hiç bir belirti yok bebek sağlıklı bu değerde olup down sendromu doguranda var dedi doktorum ama düşük risk iki testim asistan doktor düşük risk dedi sıvı aldirmak istermisin dedi bende hayir dedim bu testler birazda adamin canini sıkıyor yani