Edaozturk97 Merhaba keseyi ilk ne zaman kaçıncı haftada gördünüz son adet tarihine göre acaba ben şuan 5+3üm en son cumartesi gittim 5+1de gözükmemişti
Damla1995 Ben 5.haftamda gördüm canim. Bebek yoktu ama icinde bostu. 7.haftamda bebek ve kalp atislariyla yeniden gorduk.