zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar karnımda sertleşmeler oluyor can yakıcı yani. Cumartesi gunu gittim kontrole nst bağladılar sanci yok diyip gönderdiler. Ayakta durmaktan olabilir dediler. Sizde de boyle oluyor mu neye dikkat etmeliyim öneriniz var mıdır
Seross10 zeynnn5441 bol dinlen benimde çok olurdu doktorum sıklığı kaç dkda bir olduğu önemli rahim kendini doğuma hazırlıyor demişti
aysnrsvs zeynnn5441 yoruldugumda ayakta kaldığımda oluyor benimde bu aralar temizlik vs ugrasip duruyorum belimde çok ağrımaya başladı 34+2 haftaligim bende
Ayliz_123 zeynnn5441 Ben bugün sordum biz burda anlayamayız dediler acilde alttan bakılması gerekiyormuş 25 haftalığım ben
Siriuss zeynnn5441 bende de aynı 34 teyim bende agrılı gibi hafif taş gibi oluyor, ne olduğunu bilmiyorum ama 🙂
Gly37 Bugun kontrolum vardi ayni haftalardayız ayni sikayetten müzdaripim dr.a sordum sin haftalarda kasilma sertlesme olur dedi normalmis1🥴