mervetezelaslan 31+3 günlük olduk ve iştahım inanılmaz arttı, normalde çikolata dahi yemeyen ben şimdi tatlıdan vazgeçemiyorum.. sizlerde durumlar nasıl hamişlerim 🥺🥴 kilo alıp daha sonra aldıgım kiloları verememekten de korkuyorum hayırlısıı😵💫
ipekveatlas mervetezelaslan aynen öyleyim 1 ayda 3-4 kilo alıyorum🤯🤭 napim yiyorum yoksa kötü hissediyorum ödfff
mervetezelaslan ipekveatlas Bende öyle, normalde sağlam diyet yaparım dikkat ederim kendime sahip çıkarım ama şuan olmuyor 😭
ipekveatlas mervetezelaslan valla bu ben. 30. haftaya kadar hep sağlıklı beslendim tatlı isteyince yemiyodum tutuyodum kendimi artık saldımmmmm
Minigin_annesi0 Bende öyleyim valla hızla kilo almaya devam ediyorum 🙄 akşama doğru temizlik bitince acıktım bir ekmek yedim 🤦🏻♀️
asilveyigit Herhalde bi kilo veren benim ya.. 35 haftalığım ben kilo veriyorum 2 haftada 1 kg vermişim.. 57 de kaldım