Ben şu an covid iznindeyim çarşamba 32. Haftam doluyor çalışamaz raporu alıp doğum iznime geçiş yapacağım. Ama siz çalışmak istiyorsanız 32. haftada çalışabilir raporu alıp 37ye kadar çalışıp o 5 haftayı doğum sonrasına aktarabilirsiniz. Böyle bir hakkınız var.