12 haftalıkken fransadan türkiueue gittim 3 ay kaldım orada ve o 3 ay süresinde hep gezdim ucak,araba,otobğs yolculuğu yaptım sonra 24 haftalıkken fransaya döndüm mecbur uçakla orda da bisey olmadı. annemleri ziyarete gidip geliyodum 32. haftama kadar (ucakla) bunların hepsini yaptım doktorumun izniyle ve bisey olöadı çünkü risklş gebeliğim yoktu. yani demek istediğim bu sizinle ve doktorunuzun onayıyla alakalı bisey herkesin farklı oluyo cünkü. 1-2 saatlik yolculuktan bisey olmaz herhalde