Merhaba iyi akşamlar kızlar
Bugun bütün gün temizlik yaptım uzun zamandır cok nadiren yapıyordum bebişim küçük diye bugun 10+4 olduk, şu saate kadar birşeyim yoktu herşeyimi yapabildim biraz uzanayım dedim ama belim o kadar ağrıyor ki hareket edemiyorum yürüyemedim resmen ağrısından o kadar pişman oldum ki anlatamam, tabikide bebeğimin sağlığı önemli ama inanın içim rahat etmedi bugunumu temizliğe ayırdım inşallah kötü birşey olmaz😞 popo üstüm bel boslugum cok ağrıyor resmen kalktıgımda topallıyordum geri yattım ne zaman geçer acaba ne yapmalıyım