Asli_10 her gün sürekli bardak bardak kola içmedikten sonra arada bir içmenin ne zararı olabilir ki Allah aşkına hayatı kendiniz için bu kadar zorlaştırmayın. Yediğimiz içtiğimiz her şey için miktar önemli. Sadece hamilelikte değil normal zamanlarda bile her şeyin fazlası zarar. Suyun bile aşırısı zarar. Canınız çekmiş iki bardak kola içmişsiniz, afiyet bal şeker olsun, takmayın lütfen bu kadar.