Eliferimm Arkadaşlar bugün 13+4 üz ve belimin sol tarafında çok ağrı var arada kasık ağrım oluyor adet ağrısı gibi ılık ılık ağrım var normal mi acaba bebeğim de sol tarafta yatıyor solum ağrıyor, sap tarafta bişi yok
Elilar2225 Bende de hep oldu hala var 24haftadayim ama siz yine de kontrole gittiğinizde doktorunuza söyleyin benim böbrek ağrım da varmış ayırt edemedim😑
Eliferimm Elilar2225 Acaba büyüyor yer genişliyor ondan mı ki bilemedim ki 🤷 doktoruma bir sorayım bakalım ne diyecek. Sizede geçmiş olsun sağlıkla kavuşmak nasip olsun inşallah 🥰