Minigin_annesi0 Kızlar ben aldım sipariş bugün geldi göbekten dolayı olmaz zaten ama bacaklarıma kadar giydim oldu. İnşallah doğumdan sonra etki eder. Kullanıp memnun kalan var mı
Pnr_2021 Minigin_annesi0 ben geçen sene sezeryan göbeğimden tayt sayesinde kurtuldum tabi bol su da içtim
mercimekkk41 Minigin_annesi0 bende ald korse tayt modelini nedefitin ama çok minik duruyor. Hiç denemedim sanki sigamazmisim gibi görünüyor bilmiyorum artık doğumdan sonra bakacağız 🙈 bende umranto dan goeup aldım
Minigin_annesi0 omatoy3 kalitesi hoşunuza gitti mi peki? Hangi modelinden aldınız korse tayt mı içi naylon gibi olandanmı
Minigin_annesi0 Pnr_2021 benim boyum uzun sanki göbek kısmı bana göre kısa gibi geldi inşallah faydasını görürüm çok güzel terletiyo diyolar
suscarparimm Minigin_annesi0 Doğumdan sonra gidiyor işte o yüzden diyorum keşke doğumdan 2-3 ay sonra alsaydınız
Pnr_2021 Eceisss internet üzerinden aldım canım starlife diye. Bitki çayı da vardı doğumdan 2 ay sonra kullandim bir ayda 8 kilo gitti.
Pnr_2021 Eceisss canım Instagram da starlife sayfasına bak ikisini de oradan aldım. Şimdi yine çay aldım kuşburnu aromalı. 1 ay sonra doğum olacak kullanacam inşallah