Ben 2 kere yaşadım 1 tane de düşüğüm oldu. Tüm belirtilerim vardı 5 haftalıkken keseyi görüyoduk herşeyi normaldi 1 hafta sonra kalp atışını duymaya çağırıyodu gittiğimizde bebek de yok kalp atışı da. Bu kayıplarımdan sonra genetik test kan pıhtılaşması için test yaptırdık genetik iyiydi ama bende kan pıhtılaşması çıktı sonra rahim filmi istedi doktorum 3 tane normal değil diye onda da rahim şekli bozukluğu çıktı ağustos ayı ameliyat oldum çok şükür şuan 12 haftalık gebeyim. Rabbim kimseye yaşatmasın tüm herkese evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🤲🤲
-