YasTIK2 Merhabalar doktorum her gün düzenli 30dk yürüyüş yapmamı söyledi fakat ne zaman yürüyüşe çıksam karnımın alt kısmı ağrımaya başlıyor yürütmüyor beni sanki dalağım şişmiş gibi bir his oluyor sizde de aynı sorun var mı ? 26. Haftadayım
Sgnn YasTIK2 yalancı kasılma sebep oluyor canım. Öyle oldukça durup 1 dakika bekleyip devam et. Geçer hemen
Hatice_gzr2505 YasTIK2 benim de çatı kemiklerim öyle agrıyor 🤦♀️ Karnımda sorun yokta bebek bası yaptığından oluyor sanırım agrılarımız sebebi o olabilir 23 haftamız bitmek üzere
Pembekurdele YasTIK2 benim 17. Haftalarda öyleydi plasenta asagidaydi sebebi oydu ciddi anlamda yürüyemiyordum markete bile hemen durmam oturmam vs gerekiyordu ama daha sonra plesenta yukariya cikinca sikayetimde ortadan kalkmisti
YasTIK2 Biraz bekleyip devam ettiğim zaman hafifliyor sonra yine devam ediyor mecbur yavaş yavaş eve geri dönüyorum