14+0 hamileyim tüp mide ameliyatlıyım o yüzden çok beslenemiyorum az yiyorum bazense hiç yiyesim gelmiyor hamilelik vermiş olduğu tiksinmelerden dolayı ben yiyemedikce bebek beslenmiyor gelişmiyor gibi hissediyorum kötü oluyorum zorlasamda yiyemiyorum nolcak bu durum bebek için bilmiyorum gelişiminde sorun olurmu acaba? (Doktora gidince sorcam ama şuan yiyemedikce kendime dert ettim☹️)