Asel2520 505050 benimkide bir türlü düşmüyordu gebelikte çok tehlikeli yüksek tansiyon doktorum alfamet diye hap yazdı günde 3 kere onu kullanıyorum
Byztrkravc 505050 ben ilaç verdi doktorum oda düşürmüyo gibi 34.haftadayım 37 de alcam bebeği ded bugün en geç