Gnc27 Merhabalar ,34 haftalık hamileyim ..ilk defa nst girdim ..bebek hareketi az denildi biraz uzadı..gündüzleri normalde de pek hareketini hissetmiyorum 😞benşm gibi olan var mı acaba ..neden böyle acaba
Aysem- Gnc27 tok gidin ve yanınıza meyve suyu ve tatlı yiyecekler alın. Normalde hareketleri nasıl benim bebeğiminde nstede çok hareketi çıkmaz hatta hiç sevmediğini ve rahatsız olduğunu düşünüyorum ya tekmesiyle aleti kaydırıyor yada hiç hareket etmiyor. Benimkisi genellikle geceleri aktifleşiyor uyutmuyor hatta.
Kubrailkan Benimde 2.kez girdiğimde hareketi azdı. Hemşire beni döndürdü durdu en son problemmi var diye korktum sordum 🥺 hareketi az dedi. Ama bir sorun yok çok şükür 🤗🥰💕