Cansugamze_ canım sen devlette sezaryen oldum demiştin. Bende sezaryene karar verdim kendimi çok kastigim için. Sondayı uyusturduktan sonra mı takıyorlar, birde karna bastirma işlemini uyusukkene mi yapıyorlar, alttan bakma olayı doğumdan sonra sezaryen de oluyor mu